2014. szeptember 1., hétfő

Olcsó örömök - Beauty kedvencek

Mennyi, de mennyi olyan termék van a polcon ami méreg drága, de csak a jó pr és az évek óta kialakult divatos brandje miatt vásároljuk meg. Ez viszont nem jelenti azt, hogy egy olcsóbb termék ne lenne ugyanolyan jó a piacon, sőt talán néha jobb is. Nézzünk pár kedvencet ami nekem bevált és nyugodt szívvel ajánlom Nektek is. :)





1. Swarzkopf Essence Ultime - Diamond Color hajpakolás 1790,- Ft
Korábban ajándékba kaptam egy Schwarzkopf hajpakolást, ami csak a fodrászkellékesnél volt elérhető, viszont annyira bejött, hogy azt gondoltam, juhé megtaláltam az igazit. Igen ám, de iszonyatosan drágán adták a csodaszert, így inkább lemondtam róla. Most viszont nagy örömömre szembe jött velem egy hasonló termék ugyanattól a cégtől mégis elérhető áron a DM üzletekben. Érdemes kipróbálni mert amit tud azt eddig csak ennél a terméknél tapasztaltam. Hajmosás után bemasszírozzuk a vizes hajba 1percig rajta hagyjuk majd lemossuk. Ahogy rátesszük a hajunkra már érezni lehet a hatást mert a hajad azonnal kisimul fésülés nélkül . Az öblítés után pedig puha, selymes tapintású lesz, ami varázslatos érzés. :) De mivel ez mégis csak egy hajpakolás, hajmosás után én  mindig használok balzsamot is.

2. Catrice rúzs 1200, - Ft
Egy állagában könnyű,  nem ragacsocs rúzs, mely tartósan fed, merész egyedi árnyalatokkal elérhető áron. Nekem most a két kedvencem ; Ultimate Shine 170 Play de Plum, Ultimate Colour 140 Pinker-bell.

3. Balea Dunkle Flecken Aufheller - C vitaminos krém a pigmentfoltok ellen, 1500, -Ft
C vitamint tartalmazó gél állagú krém. Antioxidáns, védi a bőrt a napfénytől. Évek óta minden nyáron más-más helyen de mindig kijönnek az erős napsugarak hatására a pigmentfoltjaim. Most próbáltam elővigyázatos lenni és minél hamarabb elkezdtem a krémet használni és arra is oda figyeltem hogy rendszeresen használjam. A bőröm tónusa egyenletesebb lett és annak ellenére hogy voltam párszor szoláriumban is mégsem jöttek ki a foltok. Nem túl nagy kiszerelés mégis borzasztó sokáig kitart.


4. Alverde Kompakt Alapozó 1800, - Ft
Natúrkozmetikumok közül az Alverde az egyik kedvencem. Ezt az alapozót leginkább korrektornak használom keménysége miatt hiába van már egy világosító Alverde korrektorom (ami leginkább a szem alatti sötét karikákat tünteti el nálam) amit sajnos itt Magyarországon még nem láttam. A csomagolása tökéletes, tükröt, de a krém alatti kis rekeszben még egy szivacsot is rejt. Méhviasz tartalma miatt természetes hatású és tökéletesen fed.

5. The Body Shop Moringa Body Scrub - Testradír 
Ajándékba kaptam egy Moringa csomagot aminek testradírját azóta is imádom. Az illata kicsit szokatlan, mégis finoman de alaposan tisztít én használom test de arcradírnak is. Krémes állagú, szemcséi kellemesen radírozzák le a felső hámréteget. Engem teljesen felélénkít és használat után hihetetlen puha a bőröm.

6. Balea Ölperlen tusfürdő 590,- Ft
Finom gél állagú olajgyöngyöket tartalmazó tusfürdő, mely hidratál és az olaj kivonat miatt puhává varázsolja a bőrt. A gyöngyök a tusolás elején masszíroznak, de később összeolvadnak a tusfürdővel. 


Nektek mi a kedvenc termékeitek? :)


Szőkefürtös szeretettel,
Csókol B&C

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése