2013. július 19., péntek

My whislist

Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de én ha nagyon vágyom valamire azt papírra vetem. Legyen az egy hőn áhított ruhadarab, vagy akár egy elérni kívánt cél amit meg szeretnék valósítani, leírom és legtöbb esetben sikerül valóra váltani. Ilyen egyszerű.:) He he. Persze nem ilyen egyszerű, mert szükség van még sok pozitív energiára, tudatos spórolásra, magunkhoz képest reális álmokra és legfőképp kitartásra.
Ezért azt gondoltam most én is "papírra" vetem a kívánság listám, hátha nektek is megjön ehhez a kedvetek. Elárulom, ezek közül már egyet ki is pipálhatok. És hogy mi lehet az? A legszükségesebb dolog ahhoz, hogy  nap mint nap örömet okozzak nektek itt a blogon. Ki találjátok mi az?:)



Ti szoktatok kívánságlistát írni?



Bicikli - Median Mono 7S
Clinique "Even Better Clinical Dark Spot Corrector"
Zara fekete táska
Fekete gumicsizma  (itt Hunter)
Michael Kors óra
Fehér latop - Asus
Kék Converse
Nicon Coolpix fényképezőgép
Jil Sander Sport parfüm
Samsung Galaxy S4

Csók, B&C

2 megjegyzés:

  1. Ez nem kritika előre jelzem ;) A Nikon Coolpix-el nem fogsz jó képeket csinálni, nekem is Coolpix S3000-em van, és nem szeretem. Persze hobbi gépnek elmegy, de ha tényleg szép színes éles képeket akarsz, valami jobbat válassz :)
    Amúgy állati jó feket gumicsizma van a Decathlonban, olyan, mint az enyém, ilyen lovaglócsizma, és mindössze 4000 Ft.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem értek a fényképezőgépekhez, épp ezért minden segítséget és ötletet örömmel veszek:)Nekem is tetszik a Decathlon csizma a szűk szára miatt, de amikor néztem soha nem volt 38as. Szóval ha látsz a méretemben, azonnal szólj!:)Pusz

      Törlés