2013. június 25., kedd

Vidám nyári színek - sminkelj bátran!

Ezt vártuk, a nyarat a forróságot azt hogy végre színesben lássuk a világot. Végre nem kell a téli megszokott unalmas feketéhez és szürkéhez ragaszkodnunk, nincs többé kifogás.  Ahogy eljött a nyár, úgy jött el nem csak a ruhák, de a sminkelés terén is a friss, üde, vidám színek világa. Biztos vagyok benne hogy sokan vagyunk úgy hogy egyszerűbb és sokkal gyorsabb a jól bevált praktikákat és technikákat használni sminkeléskor, hiszen abban már rutinosak vagyunk.

De miért nem változtatunk? Legyünk bátrak és próbáljunk ki merész és vad színeket. Változtassunk ne csak a szemhéjfestékünkön, de használjunk több féle pirosítót is. Legyünk  elegánsak egy csodás vacsorán, vad és érzékiek egy forró táncos estén, bájosak és elragadóak egy esküvőn, visszafogottan tündöklőek egy romantikus randin, natúr szépségek pedig minden nap és minden pillanatban! 

Változatos és színes.
 Légy mindig más...!:)


Csók, B&C

2 megjegyzés:

  1. Tetszenek ezek a színes paletták, amiket választottál! Én idén nyáron igyekszem egy picit a színes rúzsokkal próbálkozni, és jobban beépíteni a mindennapokba, nem csak különleges eseményekre viselni őket.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Niki,köszönöm szerintem is csodaszépek, de ha tehetném még többet is választottam volna annyi sok szép van, de hát helyhiány miatt...
      Tehát te minden nap és minden pillanatban szeretnél tündökölni?:))
      Jó ötlet, nekem is van hogy megtetszenek élénk színek és meg is veszem őket valahogy feldobják az ember hangulatát és az outfitet is, de valahogy nekem sosem sikerül beépítenem a mindennapokba.
      Remélem neked sikerül!!:) Puszi

      Törlés