2015. október 11., vasárnap

Things I like today

Mondhatnám nosztalgiával tölt el ha a címre gondolok, hiszen nagyon régen nem írtam ilyen bejegyzést. Korábban heti rendszerességgel vasárnap jelentkeztem be ezzel a szlogennel, viszont azt gondolom a kis kihagyásom után nem is lehetne jobb indítás mint egy Things I like today bejegyzés. 
Hogy mi is történt az utóbbi időben velem? Picit visszavonultam, ami nem jelenti azt hogy eltűntem. Itt volt a nyár, ami iszonyú gyorsan eltelt, a húgicám esküvője, egy csodás szigligeti nyaralás, munka munka, sok edzés és kevesebb gerincfájdalom, privát élet és miegymás és hát a nagy költözés. 
Tudtam hogy szeptembertől változások jönnek. Ezt valahogy megérzi az ember. Ti nem így vagytok ezzel? Jön egy rossz hír, azt hiszed itt a vég, úristen változás és mi lesz most? Miközben minden

___________________
 a Te érdekedben történik 
_____________________________________

és az egész csakis jó lehet! Amilyen hirtelen jött a rossz hír, úgy jöttek a jó barátok és a jó hírek és egy villámgyors felismerés, döntés és egy annál is gyorsabb költözés.  És megérte.
De ne felejtsük el a Things I like today fő célját vagyis az ábrándozást, tervezgetést sem, így jöjjenek a mélyre szántó gondolatok. :)


Ami először eszembe jut, hogy szeretném az évek óta világos szőke kobakom színét lecserélni, valami sokkal természetesebb színre, mert hiszem azt 
___________________
 a változás új dolgokat hoz
_____________________________________

Mostanában hódít a sombre stílus így szívesen kipróbálnám én is. Valami hasonlóra gondolok mint a képen. Már csak a tökéletes helyet kell megtalálnom ahol megcsinálják. Bátran írjatok ha van olyan hely amit szívesen ajánlatok. :)


Egy csudaszép konyhám lett ahol öröm a főzés, így szeretnék olyan dolgokat kipróbálni amit még nem csináltam, például

______________________
 fánkot sütni, befőttet készíteni
__________________________________________


vagy akár zöld pestót és sok ínycsiklandozó dolgot. Imádok enni és ezt mindenki tudja rólam. De most már sokkal tudatosabban próbálok odafigyelni mit eszem. Persze néha-néha belefér egy kis bűnözés mint például egy jó ízű porcukros fánk, de összességében próbálok minél több zöldséget, gyümölcsöt enni, mondjuk úgy, több vizet inni - mert arra nagyon nehezen veszem rá magam, bár ha a bőrömre gondolok azonnal eszembe jut.


Egy másik igencsak fontos dolog. Ha már olyan szerencsés voltam, hogy nagy lakásba költözhettem egyrészt szeretném kihasználni a hely adta lehetőségeket, másrészt örömmel tehetek eleget a barátnőimnek tett ígéretemnek miszerint

______________________
 idén saját karácsonyfám lesz
__________________________________________


És nem csak az. Szeretném sokkal jobban oda tenni magam az ünnepi készülődésben is. Hogy is mondják, amit most megtehetsz, ne halaszd holnapra, szóval az első dolgom lesz az aktuális ünnepet méltóképpen köszönteni, egy óriási tökkel a ház előtt.  :)


Újra kreatívkodni kicsit. Most hogy költöztem előkerült a festék készletem, szebbnél szebb csillámok, ecsetek és zsírkréták.

 ________________________________________
Elkapott a nosztalgiázás és hogy mennyire szeretek rajzolni.
_____________________________________________________________________________


Talán most télen több időt tudok erre szakítani. Ettől függetlenül persze a stylistkodással sem hagytam fel. Imádom csinálni.


És ami a legfontosabb. Baráti, családi összejövetelek szervezése, sok játék, finom ételek, meleg kuckós lakásban való borozgatás, ez az amire vágyom.

 _______________________________________
Egy meleg fészek ahol nevetés és boldogság szagú a levegő
___________________________________________________________________________


Család, barátok, szerelmek és minden ami ezzel jár. Szeretet és őszinte gondoskodás. Pozitivizmus, nyitottság és jókedv. Önmegvalósítás. Boldogság. Egyszerűen szeretni és szeretve lenni. Őszintén.
Talán ezek amikre nem csak én, de minden ember vágyik. :)



Szőkefürtös szeretettel,
Csókol B&C



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése