2014. augusztus 31., vasárnap

Bohó boldogság - Egy romantikus esküvő

Lassan vége az esküvőszezonnak, én mégis a nyár utolsó napjaiban egy esküvői bejegyzéssel jövök, sőt hamarosan egy összeállítással is megörvendeztetlek Benneteket, amiben egy esküvő megszervezéséhez szükséges alapvető elérhetőségekkel próbálok segíteni.
Amit viszont most hoztam egy bohó, vidéki romantikus esküvő Graham és Chelsea esküvője, ahol a boldogság egyszerűen sugároz a képekről. És mi kell egy jó hangulatú esküvőhöz? :) Egy egyszerű vidéki pajta, csodaszép romantikus környezet, tündéri koszorúslányok, egy boldog szerelmes pár és nem utolsósorban egy őrült násznép ahol a jó hangulat kötelező! :)

 

És mégis mire gondoltam mikor azt mondtam egy őrült násznép...?
Hát íme egy elképesztően jó videó ami annyira jó, 
hogy biztos vagyok benne a saját esküvőmön is csináltatok hasonlót :)))
  Ha mégis nagyban szeretnéd látni, itt tudod megnézni.

                                                       
                              


Szőkefürtös szeretettel,
Csókol B&C

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése