2015. október 20., kedd

TÖKÖS HÓNAP

Október mondhatni egy igazán tökös hónap. :) Október 31-én Halloween ünnepe így nem csoda ha már most dísztökkel teli a kertünk, sütögetjük a mókás sütiket és készülnek a  kreatívabbnál kreatívabb dísztök lámpások. Arra gondoltam ezen az éven én sem maradok ki a készülődésből, így úgy döntöttem ha már sütit nem is fogok (vagy tudok) sütni, de néhány dísztök dekorációval én is hozzáteszek valamit az ünnephez.


 
Sokat gondolkoztam mennyire bontakozzon ki a kreatív énem, de úgy gondoltam, mint az egyszerűség híve, maradok az egyszerű dísztök dekorálásnál, kezdetnek ez sem rossz, nem igaz? De hogy ti sem maradjatok ötletek nélkül összeszedtem pár lehetséges módot, hogyan is készülhetünk az ünnepre.












Remélem mindenkinek sikerült találni olyan ötletet, amit szívesen megvalósít. :)


Szőkefürtös szeretettel,
Csókol, B&C

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése