2014. július 6., vasárnap

Things I like today

Az utóbbi pár napom programilag elég sűrű volt és a hétvége sem a pihenésről szólt, de ilyenkor nyáron, amikor tombol a strandidő mi mást lehetne csinálni ha nem a szabadban lenni és élvezni a jó időt. :) Természetesen itthon is tettem-vettem picit, de folyton úton voltam és élveztem a barátaim társaságát. Hol a strandon süttettük barnára a hasunkat. Hol pedig egy étterem teraszán élveztük a meleg nyári este hangulatát,  a finom borok illatát és a gusztusos ételek finomabbnál finomabb ízét. Sajnos rájöttem legyen szó bármilyen napszakról én állandóan tudnék enni, mert a finom ínycsiklandozó ételek a gyengéim.:) Így desszertként a fagyi sem hiányozhatott az étlapról. Szóval egy igazán jó hétvégén vagyok túl amibe minden belefért ami beleférhetett! ;)

Nektek hogy telt a hétvége?
Strand, kirándulás vagy pihenés? ;)




Szőkefürtös szeretettel,
Csókol B&C 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése