2014. július 1., kedd

WAMP csecsebecsék

Ki ne szeretné a csecsebecséket, pláne ha az mind egy csokorban van. A minap ismét WAMP design vásár volt az Erzsébet téren, amiről sajnos legutóbb lemaradtam, de most semmiképpen ki nem hagytam volna. Rengeteg ember, jobbnál jobb dizájn cuccok és finomabbnál finomabb házi készítésű termékek. Lőttem pár képet, de sajnos csak néhányat, mert ha tehettem volna mindegyikről készítettem volna, mert minden a maga nemében különleges volt. Vásárolni nem sokat vásároltam, de nem is ez volt a cél, hanem hogy minél több terméket/munkát megismerjek, így rengeteg névjegykártyával, pár kézfogással és egy Marcus Goldson mókás képeslappal lettem gazdagabb. :)



 
Lássunk néhány különlegességet mire bukkantam. :)



A Bibabolt cuki lakberendezés tárgyai melyek csodás díszei lehetnek egy lakásnak.



Mókás,színes, részletgazdagon kidolgozott Marcus Goldson rajzok, táskák, hűtőmágnesek és megannyi apró csecsebecse.


Bajai Zsu dizájn ruhái. 
Egyszerű odáig voltam a ruhákért, főleg a képen látható elsőért, de egy mesés apró mintás ruha is nagyon csábító volt.



Csodaszép elegáns EOSINE táskák, melyek közül a fekete-ezüst csíkos volt a kedvencem.



Cselő Mari rézből készült, ezüstözött bájos nyakláncai



Ferencz Vanda csodaszép ezüst rhodiummal és arannyal futtatott ékszerei, melynek nagy rajongója vagyok. :)



Schall Eszter illusztrátor és ékszertervező szépséges ékszerei és képei


Jola Hardejewicz egyedi készítésű festett selyem ruhái és kiegészítői melyek némelyike fluoreszkál a sötétben.

Ezen kívül egy többfunkciós praktikus táskát Ducsai Judit tervezőnőtől, Pallagi Tünde kézzel festett egyedi plexi REMIX ART ékszereit vagy épp VadJutka mesés gyűrűit csodálhattam meg. Szóval aki csak teheti mindenképpen nézzen ki legközelebb, biztos vagyok benne mindenki talál magának valamilyen kedvencet ezért mindenképpen érdemes a WAMP hivatalos oldalát figyelemmel kísérni, hogy megtudjátok mikor lesz a következő vásár időpontja.
Legközelebb én is ott leszek, hogy még több új magyar egyedi tervezésű munkát/terméket mutassak meg Nektek!

Ott találkozunk! :)

Szőkefürtös szeretettel,
Csókol B&C


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése