2014. június 1., vasárnap

Things I like today

Kemény hét áll mögöttem, viszont hétvégén szépen haladtam a dolgaimmal, sőt még pihenésre is jutott időm. :) Jövőhét elején vizsga, a sulinak vége, kicsit várom, hogy végre több időm legyen magamra, ismét szakítsak egy kis időt a festésre, újra rendszeresen eljárjak edzeni, de már most látom, ahogy befejeződik, nagyon fog hiányozni az egész!
De ne szaladjunk még előre, addig is álmodozom kicsit és tervezgetek mi az amit mindenképpen csinálni szeretnék mostanában. Először is jövőhéten hosszú hétvégén hazautazom vidékre, ahol első dolgom lesz a családi ölelésen túl - ha hinni lehet az előrejelzéseknek és a 30foknak - egy kiadósat napozni, alig várom. Gondolom ezzel nem vagyok egyedül! ;)  Ismét festeni szeretnék, nagyon szerettem a rajz órákat, így most már nem csak muszájból, de kedvtelésből is szeretném folytatni. Újra levágatni a frizkóm. Sajna legutóbb el lett rontva a formája, ezért most növesztem kicsit, hogy ismét a régi formájára tudjam vágatni. Szeretnék egy csodaszép maxi ruhát venni a nyárra és egy világos kalapot. És hát nem utolsó sorban, több időt szakítani a romantikára... ;)))

Nektek milyen terveitek vannak a jövőhétre? :)


Szőkefürtös szeretettel,
Csókol, B&C

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése