2014. március 9., vasárnap

Things I like today

Akármennyire is fantasztikus volt az idő ezen a hétvégén, sajnos kevés időt szántam a szabadidős tevékenységekre. Volt hogy utónévnapos mozidélutánon töltöttem a délutánt, de nagyrészt itthon betegeskedtem és megpróbáltam pihenni, ami őszintén szólva elég nehezen ment.
De eközben sem álltak meg a fejemben lévő agytekervények, gondolkodtam, tervezgettem, vágyakoztam...de mindig ugyanoda lyukadtam ki. Mi az ami boldoggá tenne? Egyes dolgok lezárása és elengedése, problémák megoldása, nyugalom, meghitt pillanatok, család, még több kreativitás, még több idő, jókedv, sok apró öröm, nagy tavaszi megújulás és egy hatalmas meleg ölelés :) hát ezek az apróságok amik eszembe jutottak... apropó és egy zsepimentes nap! :)


Titeket mi az ami boldoggá tenne? :)

Képek: via tumblr


Szőkefürtös szeretettel,
Csókol B&C


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése