2014. március 15., szombat

Insta napló

Úgy érzem ismét itt az ideje, hogy bejelentkezzek egy kisebb beszámolóval az utóbbi idők eseményeiről. Hát nem is tudom hol kezdjem. Először is talán kezdem ott, hogy elkezdődött a suli, rengeteg a feladat, a munkahelyről nem is beszélve, de persze örülök, mert ha nincs kihívás unalmas napok sincsenek.:) Lehetőségem volt néhány divatbemutatón részt venni, szorgalmasan rajzolgatok és volt egy röpke szülői látogatás otthon vidéken a húgommal. Így arra gondoltam híven a bejegyzés címéhez instás képekkel is készülök.:)
Amikor időm engedi szeretek rajzolgatni, de mivel soha nem tanították így arra gondoltam szétnézek a neten, mások hogy csinálják :) Kutakodásom során rátaláltam egy nagyon tehetséges Fashion illusztrátorra, ahonnan próbálok ellesni néhány technikát ezért az ő képeit próbáltam lerajzolni.  Többféle stílust is kipróbáltam, olajpasztell kréta, aquarell ceruza, akrilfesték, mindegyik különleges és szerethető, de eddig még nem sikerült eldöntetem melyik áll hozzám a legközelebb.

Aquarell ceruzával és akrilfestékkel


Olajpasztell kréta gyors skicc rajzok, egyik este kb 15 perc alatt meg volt tíz rajz :)

Elég sűrű hetem volt, a héten haza kellett utazzak vidékre egy hivatalos ügyintézés végett, sajnos csak egy napot tudtam maradni, de így is nagyon élveztem. Volt szülinapi köszöntés, innen is még egyszer Boldog Szülinapot Anyucikám!:)



 Beültünk kávézni az Első Mádi Borházba, aki Mádon jár mindenképpen térjen be, mert iszonyú finom boraik vannak és a kávé is isteni


és jó sokat kutyáztam Leóval, imádnivaló nagy dög! :)

Jártam néhány divatbemutatón, hol mint vendég, hol a backstageben segítségként; sok érdekes ember, gyönyörű ruhák,ékszerek és minden ami ezzel jár. Legutóbb például egyszerre négy kollekció is bemutatásra került. Zigi, Zako, Sensimilla Fashion és Czok Ildi designer jewellery. A tervezőktől kezdve a szervezőkig egytől-egyig mindenki nagyon közvetlen volt és néhányukkal közös képek is készültek, de itt és most nem ezek jönnek, hanem ezek:)


Itt például egyik kedves csoporttársammal Évivel, aki egyben egy roppant tehetséges sminkes. :)

A fiú modellekkel

Barbival

 

és egy ereklye a tervezők, modellek és mi a kis csapatunk aláírásával... :)


Szóval ezek után, azt gondolnátok feltett lábbak pihenek egy pihe-puha ágyban és élvezem a hétvége adta lehetőséget, de sajnos ki kell ábrándítsalak Benneteket, szó sincs róla. Jövőhét elején le kell adjak két vizsgafeladatot, így most is azt csinálom és még csak a felével vagyok kész. De gondoltam hogy el ne felejtsetek mindenképpen bejelentkezem. :)

Nektek nagyon jó pihenést kívánok mindenkit ölelek, csókolok és holnap Things I like today ! :)

Szőkefürtös szeretettel,
Csókol B&C



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése