2014. március 16., vasárnap

Things I like today

Helló Mindenkinek! :) Itt a rendszeres, álmodozós, vasárnapi bejegyzésem ami sosem maradhat el, még most a vizsgafeladatokra való őrült készülődés közben sem, így hát itt vagyok.:) 
Végre itt a jó idő, (leszámítva a mostani hétvégét , hiszen majd két napja esik és fúj a szél) megcsapott mindenkit  a tavasz érzése, lekerültek a meleg kabátok, lassan a csizmák is, egyre több színesebb dolgot hordunk...és ez annyira jó érzés!!! Az ember kezdi előszedni a tavaszi ruháit és ilyenkor döbben rá, mik azok a dolgok, amiket muszáj lecserélnie vagy éppen beszereznie.Így arra gondoltam számba veszem mik azok a dolgok amik most eszembe jutnak és a kívánságlistámra kerülnek.  Szóval visszaszámlálás, három..kettő...egy...vágyakozás indul...:)

Először is szükségem lenne egy szuper fekete napszemüvegre. Elég rég volt, hogy napszemüveget vásároltam, így itt az ideje egy új, fekete tartós és divatos napszemüvegbe befektetni.
Az idei éven nagyon trendi lesz a csillámos lakk mindenféle színben , de mivel hozzám legközelebb a piros és annak világosabb és sötétebb árnyalatai állnak, így nem is változtatnék a szokásomon, de csillogásból nem lesz hiány. :) Már kaptam is egyet ajándékba és imádom! Rendkívül tartós és amiért szeretem, hogy nem fog úgy, mint más piros lakkok. 
Másik dolog amit mindenképpen szeretnék beszerezni (a régi helyett), egy apró vékony aranyszínű nyaklánc kis medállal. Nézelődtem is az üzletekben és a H&M-ben nagyon jó kis darabokra lehet lelni.  Egy igazán élénk színű táska a nyári éjszakákba és egy sportos lapostalpú cipő vagy akár egy színes sportcipő ami kényelmes és amit őrült bevállalós módon akármihez fel tudok venni!.... ja és egy baseball sapka , de mivel csak ötöt kívánhatok, így ez megmarad egy lábjegyzetnek :)


Ti írtatok már kívánságlistát? :)
Csók Mindenkinek és készüljetek, hangolódjatok a tavaszra!



Képek: via tumblr

Szőkefürtös szeretettel,
Csókol B&C

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése