2013. július 9., kedd

Egy csipetnyi nosztalgia - kézzel készített lakberendezési tárgyak

Őszintén bevallom nincs nagy kézügyességem - vagy csak a lustaság beszél belőlem - de nem szoktam sem varrni, sem kötni, sem felújítani vagy barkácsolni. Ezt meghagyom azoknak, akik ebben kreatívak és sokkal ügyesebbek nálam. Bár vannak pillanataim mikor úgy érzem eljött az én időm, de végül mindig közbe jön valami. Viszont csodálom és tisztelem azokat, akik időt és energiát nem spórolva ők maguk készítenek dekorációkat vagy régi, ócska másnak már értéktelen dolgokban látnak fantáziát amit felújítanak vagy átalakítanak. 

A minap találtam egy nagyon szép fotó sorzatot kézzel készített lakberendezési tárgyakról - az imádott fehér színben - ami elképesztően megragadott és miután megnéztem valahogy nosztalgikus, pihe-puha kellemes hangulat lett úrrá rajtam és azt jutott eszembe mennyi örömet és energiát adhatnak ezek a tárgyak, a semmit mondó üres tömegtermékek mellett, ami nagyon sok lakásban megtalálható, ráadásul még drága is.

Ezért úgy gondoltam elhozom nektek, talán ezzel is szerzek néhány kellemes, szemet gyönyörködtető vagy akár mosolyra fakasztó percet. :)

Aki viszont mégis kedvet érezne eme csodás "csináld magad" szenvedély iránt Bardócz Éva blogját ajánlom, aki szebbnél szebb dolgokat alkot, húz új köntösbe.



Csók, B&C

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése