2015. november 21., szombat

B&C karácsonyi dekorációi

Annyira elszaladt a november, hogy észre sem vettem ebben a hónapban még nem tettem fel bejegyzést. Az utóbbi időben máshova fókuszáltam és leginkább a gyors önkifejezést választottam, az Instagramon. :) Most hogy új lakásba költöztem nagyon sok dolgot el kellett intéznem, próbáltam csinosítgatni, az én ízlésemre formálni a lakást, hogy otthonosan érezzem magam ezért kevesebbet ültem le a gép elé, de ettől még nem tűntem el, hiszen a Facebook vagy az Instagram oldalon mindig megtaláltok.
De essen szó az ünnepi készülődésről is. :) Régen mindig az utolsó pillanatban kezdtem el ráhangolódni a karácsonyra,  most viszont nagyon hamar elkezdtem gyűjteni a dekorációkat és még hol van a karácsony?? :)


Ezt az kopogtatót nemrég a nővéremtől kaptam lakásavató ajándékként. A legtökéletesebb ajándék, azonnal kitettem a lakásajtóra és ha meglátom mindig jó kedvem lesz tőle. :) Most karácsonyra viszont lecserélem egy egyszerű koszorúra nagy piros szalaggal. Amint készen lesz azt is lefotózom.


Mindig is belső ablakpárkányra vágytam ahova mindenféle dolgokat lehet pakolni, jól és változatosan lehet dekorálni hiszen ha többször variálod olyan mintha mindig kicsit más köntösbe bújtatnád a lakást. Ezeket a kis fenyőfákat a KIK üzletben vásároltam, most még így üresen állnak, de decemberben akár kis gömbökkel is fel lehet őket díszíteni. Imádom a natúr dolgokat így ez a karácsonyfa szerelem volt első látásra mikor megláttam a Jysk üzletben. Bárhova teszem, ablakba, asztalra mindenhol jól mutat. :)


Decemberben két vacsora is nálam lesz megtartva, így szeretném ha nem csak a lakás, de a terítés is az ünnepi hangulatról szólna. Csodaszép piros futót vettem a H&M Home-ban és ehhez passzoló filc tányér alátét a Müllerben. Már csak az apró kiegészítők hiányoznak.




Természetesen a hálószoba sem marad ki semmiből. Nagyon hangulatos fa lámpásokat találtam a KIK üzletben igazi shabby chic stílusú lett minden.

Szóval így alakul a lakás, amint lesznek új képeim ismét jelentkezem, addig is hangulatos estét és jó pihenést kívánok Mindenkinek a hétvégére!

Ha még több hangulatos képre vágytok a Blond and Curly tumblr oldalát is nézzétek meg. :-)


Szőkefürtös szeretettel,
Csókol B&C


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése