2015. augusztus 2., vasárnap

Shoes Therapy




Legyen szó, lapos, torna, sport, magassarkú cipőről, egy hölgy számára egy szép CIPŐ maga A  Terápia. Egy lelkifröccs ami öröm a lelkünknek, szépség a szemünknek.  Én személy szerint lapos párti vagyok, nekem fő szempont a kényelem, de több magassarkúm is van amit leginkább a munkahelyemen hordok és persze alkalmakra, hiszen tudjuk egy szép ruha magassarkú cipőben mutat csak igazán. Számba vettem őket jobbról, balról és rájöttem végül is van elég, minek többet erre költeni, most biztos egy darabig nem vásárolok. Hányszor de hányszor mondtam már ezt, mégis mikor az ember szeme megakad egy új csukán, egyszerűen nem tud ellenállni neki. Most például egy fekete Zarás saruszerű félcipővel szemezek. Ja és egy fekete convers cipővel. Ohh és még egy Nike sportcipőt is szeretnék edzéshez....szóval tudom van elég, de hát....:))))

Gondolom Ti is így vagytok ezzel. :)


Szőkefürtös szeretettel,
Csókol B&C


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése