2014. május 24., szombat

Insta napló

Gondoltam ha már ennyire eltűntem az utóbbi időben tartozom annyival, hogy első bejegyzésem egy röpke kis beszámoló lesz mi történt velem az elmúlt hónapban. ;)
A május nagyon sűrű hónap volt, de már áprilisban is meghatározó események történtek. Először is a születésnapom, amit legalább két hétig ünnepeltem mindig más és más társaságában. Imádtam mindegyiket! :) Sok szép ajándékot kaptam, íme egy kép az egyikről, amit nagyon imádok, persze ez nem jelenti azt hogy a többinek ne örültem volna ugyanígy. :)

Táska: Zara



Április végén  Bálint Sára divattervező Fragments/Töredékek kollekciójának bemutatójára látogattam el egy kedves ismerősömmel Évivel, a Laoni de Store üzletbe melynek egy-egy darabjába azonnal beleszerettem. Az egész est tökéletesen meg volt szervezve, hiszen nem csak a bámulatos kollekciót tekinthettük meg, hanem megkóstolhattuk a Sáfrán pincészet finom borait, Matók Zsuzsi (NEDILL) Food Stylist által elkészített különleges harapnivalókat, az est megkoronázásaként pedig újrahasznosított alapanyagból készített Bálint Sára ékszereket kaptunk ajándékba.

Képek: B&C
Kép: Bálint Sára Facebook oldala

Majd következett egy Etyeki borfesztivál, temérdek Carbonfools koncert és egy hét szabadság külföldön. Németországban töltöttem egy hetet a nővéreméknél,  melynek keresztfiam áldozása volt az apropója. Az idő nem volt mindig túl kedvező, de ettől függetlenül élveztük minden pillanatát a lényeg, hogy együtt volt a család. :)


Persze amint hazaértem ismét bele a sűrűjébe. Dolgoztam, munka után suliba jártam és készültem a vizsgákra. És most két nappal a vizsgafotózásom után végre picit szusszanhatok, de nem sokáig hiszen még két hét van a suli végéig és addig egy dominó projekten, egy divatbemutatón és egy év végi vizsgán kell túl esnem. Aztán jöhet a megérdemelt nyár! :)
A vizsgafotózásom szervezése nem volt egyszerű, de hála az égnek, nagyon jó emberekkel hozott össze a sors és köszönöm mindenkinek aki segített ebben. A Visage modellügynökségnek akik nagyon rugalmasak és segítőkészek voltak, Violettának a szépséges és kedves modellnek, csodaszép képek készültek, Oláh Attila fotósnak aki szintén nagyon rugalmas és segítőkész volt és profi munkát végzett, Paksi Évi sminkesnek a szép sminkért, Suha Dóri stylist ismerősömnek egy csodaszép fejdíszért, Lakatos Sándor divattervezőnek aki egy varázslatos rózsákkal teli ruhát adott kölcsön....tudom nem kaptam semmilyen Fashion Awards díjat így köszönő beszédre sincs szükség, mégis nagyon hálás vagyok mindenkinek! :) Íme néhány werk fotó.


Szóval elég sok minden történt és úgy éreztem a blogra már nem tudnék száz százalékosan odakoncentrálni - hiába mi nők egyszerre több dologra is tudunk figyelni :) - ezért inkább szünetet tartottam, de most, hogy lassan vége a sulinak újra itt leszek, új bejegyzésekkel és remélem akkor is ugyanúgy fogtok szeretni olvasni és követni ahogy eddig! :))

Mindenkinek nagyon szép napsütéses hétvégét kívánok!

Szőkefürtös szeretettel,
Csókol B&C





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése