2014. április 27., vasárnap

Things I like today

Juj, annyi mindent szeretnék csinálni, de rájöttem amíg egy nap csak 24 órából áll, esélyem sincs hogy mindet megcsináljak, mindenhol ott legyek, mindenre odafigyeljek. Gondolom ezzel Ti sem vagytok másképpen. De jó is lenne...;)  A héten sok minden történt például hogy végleg összeállt a fejembe a vizsgafotózás így most már csak erre az ötletre kell fókuszálnom. Egy a bibi, hogy amióta biztos vagyok benne milyen szín fogja körüllengeni a fotózást, milyen ruhákat szeretnék, mindent csak "vizsgafeladatfotózás" szemmel nézek. Akár egy üzletbe jártam vagy egy kollekció bemutatásán, azonnal a fehér és tört fehér színeket lestem hogyan tudnám felhasználni. Egy a lényeg hogy nagyon sok feladat vár rám. Ezért arra gondoltam, hogy a vágyakozós képek helyett most a fotózáshoz inspiráló képek közül hoztam párat hogy talán nektek is átjön valami abból ami mostanában a fejemben jár. :)


Jó pihenést ezen a csodaszép napon! :)


Szőkefürtös szeretettel,
Csókol, B&C

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése