2014. február 16., vasárnap

Things I like today

Alig vártam hogy hétvége legyen és kipróbáljam az új festékeimet amiket vettem. Így szombaton neki is álltam festeni. Most még csak másolgatok gyakorlásképpen, de már készül az első saját művem.:) Mindig szerettem rajzolni, de valahogy az évek alatt elsikkadt ez a 'hobbi', remélem most hogy a suliban van ilyen óra, egyre többet tudok majd fejlődni. 
A mai 'Things like today' témája azonban most nem én és a kívánságaim hanem az élet egyik nagy kérdése, mi kell a férfinek? Csak néhány a sok közül. Kihívás és izgalom. Ami nélkül megölné őket az unalom. Kaja. Hiszen anyukánk is megmondta, a férfihoz a hasán keresztül vezet az út. A kényelem és a szabadság érzése. Az hogy néha békén hagyják őket. És végül egy nő, aki nélkül nem tudnak élni!:)

Tudom sok minden kimaradt, de akinek van még ötlete szívesen várom. :)

Képek: via Tumblr, Tumblr

Szőkefürtös szeretettel,
Csókol B&C

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése