2014. február 2., vasárnap

Things I like today

Van úgy hogy az ember csak néz ki a fejéből és valahogy nem találja a helyét. Elveszti a napi ritmusát, egyre többet kezd el gondolkozni, amire előtte nem volt ideje, csak csinálta, tette a dolgát, hulla fáradtan ágyba esett és így volt jó. Szóval kezd hiányozni a suli, mikor arra sem volt időm hogy levegőt vegyek :) De ami késik nem múlik, hiszen február közepén kezdődik a második félév! 
Viszont addig sem tétlenkedem, arra gondoltam ezen a hétvégén itthon leszek és rendezgetem a dolgaim. Először is a kis dolgozó kuckómat alakítottam ki ahol kényelmesen blogolhatok és rajzolhatok, rá is ment az egész napom, de nagyon tetszik a végeredmény. Úgy érzem kihoztam a legjobbat amit lehetett belőle.
Másik dolog amire már nagyon vágyom, hogy jövőhéten eljussak a festék nagykerbe, ahol szebbnél szebb festékeket, ceruzákat, ecseteket vehessek. Végre csudaszép rajzokat fogok csinálni. :) Szeretnék a lakásba egy nagy könyvespolcot, ami telis-tele van könyvekkel és picit kutyázni, mert rettenetesen hiányzik Leó kutyus. Ami pedig végképp nagyon jót tenne nekem, felpattanni egy motorra és felmenni a hegyekbe egy hétvégére. Egyszer Németországban már volt részem hasonló kirándulásban és iszonyú jó volt! :)

Ti mire vágytok mostanában? :)


Kellemes hétvégét Mindenkinek! :)
 
Csók, B&C

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése