2014. január 26., vasárnap

Things I like today

Érzelgős napom van, ezért arra gondoltam elhozok pár gif fájlt a Gossip Girl filmből, hogy szavak helyett a képek beszéljenek helyettem.:) Barátság, szerelem, romantika. Kötődés és összetartás. Öröm, vidámság az élet élvezete. Szenvedés, fájdalom, hazugság. Mennyi, de mennyi érzelem ami nap mint nap az életünk része.  Íme egyik kedvenc idézetem, ami mindig felvidít.." 
“Nem kell ahhoz semmi különleges ok, hogy jól érezd magad – egyszerűen elhatározod, hogy azonnal boldog leszel, egyszerűen csak azért, mert élsz, egyszerűen azért, mert így akarod.” (Anthony Robbins) 

Így hát úgy döntöttem, ma történjen bármi boldog leszek! Mert én így akarom. :)


 
 




Nektek van kedvenc búfelejtő, felvidító, romantikázó, szerelmetes filmetek? ;)

Szőkefürtös szeretettel csókol Benneteket, B&C ....:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése