2014. január 12., vasárnap

Things I like today

Bölcsebb, nyugodtabb és erősebb. Így kezdem a 2014 évet. Nem tettem semmilyen fogadalmat, mégis amit leginkább szeretnék sokkal, de sokkal tudatosabban élni. Hogy mindennek a pozitív oldalát lássam és elhiggyem a pohár sosem félig üres, hanem félig tele van. Minden esetben a megoldást keresni és soha sem csüggedni.
Tavaly olvastam egy cikket amiben nagyon megfogott egy mondat "...Onnan tudom, hogy jó úton járok, hogy könnyen megy. Sokat dolgozom érte, igen, de ez nem esik nehezemre és a sors sem gördít elém leküzdhetetlen akadályokat, tehát jó az út, amin járok..." Szóval erre fogok nagyon odafigyelni. Na de most már elég az okoskodásból jöjjenek a kívánságok. :)
Nem tudom Ti szoktatok e így év elején, de én először is egy hatalmas nagy szelektálást terveztem a hétvégére. Kidobni a régi ócska cuccokat, kacatokat hogy ne foglalják feleslegesen a helyet. Ezen a szép napsütés napon - mint a mai is -  barátnőzni kicsit, kutyázni és finomakat enni. A vizsgáknak vége, fotóanyag leadva, eredménnyel elégedetten mindenképpen pihenni kicsit, amire az utóbbi időben egyáltalán nem volt időm.  Így arra gondoltam lazulásképpen a művészi lelkesedésemet kihasználva rajzolok, festegetek kicsit. Meglátjuk mi sül ki belőle.:)
És nem utolsó sorban sokat gondolni a családra, arra hogy ha valaki elment még nem jelenti azt, hogy nincs többé. Hiszen az emlékekben és bennünk mindig tovább él. 

Pihenős, szeretetteljes vasárnapot Mindenkinek!



Képek: via tumblr, tumblr, tumblr,

Csók, B&C


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése