2014. január 12., vasárnap

Insta napló

Arra gondoltam, hogy a személyes outfit fotókon kívül néha-néha néhány személyes instafotót is elhozok nektek az elmúlt időszak legfontosabb pozitív eseményeiről amik velem történtek, hogy még jobban megismerjetek:)

Első ilyen lényeges dolog, hogy levágattam a hosszú hajam. Többször foglalkoztatott a rövid haj gondolata, így nem sokat teketóriáztam elmentem Sári Kata fodrászhoz és vágattam egy hosszabb bubi frizurát, amit egyszerűen imádok! Őszintén szólva nem sok kép készült rólam azóta, de ez a kettő talán még felvállalható.:) Egyébként eredetileg göndör hajam van, de nagyon sokszor kiszárítom.

Egyenes hajjal az én drága keresztfiammal
...és göndören:)
Aprópó hosszú haj, hogy mégis viszonyítási alapotok legyen, csatolok egy képet hosszú hajjal is.


Ha december, akkor karácsonyi vásár.  Így magától értetődő volt a lányokkal egy Vörösmarty téri  forralt borozás. Sajnos a többiek lemaradtak a képről, de csakis azért mert az Instagram megvágja a képet. Sorry lányok! Akkor nem mindent, de egy másik alkalommal több ételt is kipróbáltam, először ettem például sült vért, nagyon szép este volt, a finom ételekről és a társaságról nem is beszélve.;)


Másik két imádott barátnőmmel, mint karácsonyi hangulatfokozó közös rituálé, varázslatos mézeskalácsokat is készítettünk. Látjátok díszítésben a határ a csillagos ég volt!:)



Egy fontos meghatározó esemény ami most történt, a féléves stylist vizsgám. Biztos sokan tudjátok már, hogy munka mellett a Werk Akadémiára járok stylist szakra, aminek most fejeződött be az első féléve. Ez amolyan hobbi, érdekelt és úgy gondoltam belevágok. Életem legjobb időszakában jött az ötlet, mert ha ez nincs, nem tudom hogy vészelek át egy nehéz időszakot. Szó mi szó év végére kicsit elfáradtam, mégis örülök hogy belevágtam, mert nagyon sok új élménnyel lettem gazdagabb.
A vizsgafeladat a Womanizing címet viselte, aminek a lényege egy adott videoklipben - az én esetemben  Zséda: Fekete rúzs - szereplő énekesnő nőiességének kihangsúlyozása, valamint a klipben szereplő karakter, stílus kiragadása volt. A fotóson kívül mindent nekünk kellett megszervezni. Ketten dolgoztunk össze és hát őszintén szólva nem volt egyszerű feladat már csak azért sem mert a modellünk - akinek ezúton is köszönöm, hogy elvállalta - szőke volt, így kézenfekvő volt a paróka használata, amitől féltem picit:)
A lényeg, hogy a végén minden összeállt. 360 fotó elkészülte után viszont kezdődött az egyéni meló. Fotók válogatása, retusálása, moodboardok elkészítése stb. És íme az eredmény:))


A fotók

Az első moodboard próbálkozásaim...

...és a második:)

Aminek még rettenetesen örültem, hogy év végén a Facebook oldalamon kerek számot ünnepelhettünk, így aki még nem tette meg, kövessen, mindenkit hatalmas öleléssel és szőkefürtös szeretettel várok!!:)


Csók, B&C




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése