2015. január 4., vasárnap

Lakberendezés online - Dekorációs ötletek

Mostanában nagyon rákaptam a lakberendezési dolgok böngészésére a neten , így arra jutottam megosztok pár hasznos linket talán éppen Ti is kerestek valamit vagy csak egyszerűen imádjátok dekorálni a lakásotok. Nálam a két ünnep között festés volt, így miután felfrissítettem a lakást próbáltam néhány új dolgot beszerezni, hogy új köntösbe húzzam a kicsi lakásom. Leginkább azt szeretem ha a saját szememmel látom azt amire szemet vetettem és megtudom fogni, tapintani, de persze a neten is szeretek nézelődni. Legutóbb pár csinos díszpárnát szereztem be az F&F Home-ban és szuper olcsó díszpárnahuzatokra leltem a H&M Home-ban mindössze 700Ft-ért. Egy-két apró dolog és máris mintha új lakásom lenne. :) 


Lássuk az oldalakat ahol mindenképpen érdemes szétnézni :)





























 












Remélem Mindenki talált ízlésének és pénztárcájának megfelelő oldalt.
Jó nézelődést és vásárlást! :)

Szőkefürtös szeretettel,
Csókol, B&C

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése