2014. november 22., szombat

Good Morning!

A tegnapi napon betévedtem egy bevásárlóközpontba és egyszerűen nem hittem el, hogy már most november végén mennyi minden karácsonyi pompában díszeleg és egyszerűen harapni lehet a karácsonyra való készülődés hangulatát. A hideg is kőkeményen megérkezett és a csillogó karácsonyi csecsebecsék is mindenhol felbukkannak és ránk lesnek. Illatos kakaó&narancs kézkrémre bukkantam az Yves Rocher üzletében, amiről tavaly lemaradtam mert csak egy minta darab jutott nekem és mire feleszméltem már sehol nem voltak ezek a limitált termékek, de most nem leszek rest és legalább kettőt veszek, hogy sokáig kitartson. :) Szóval fiúk, lányok innentől kezdve senki sincs biztonságban, hiszen jönnek az őrült karácsonyi hangulatú témák és képek. ;)

Jó pihenést a hétvégére Mindnekinek! :)


Kép: B&C

Szőkefürtös szeretettel,
Csókol B&C

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése