2014. június 22., vasárnap

Things I like today

A legutolsó vizsgám a vizsgafotózás után, melyen büszkeséggel jelentem dicséretes ötöst kaptam - aminek rettentően örültem - pihengetve, lazulva telnek a napjaim. Két hete, hogy nem kellett sehova rohanni, feladatot időre leadni, egyszerűen munka után volt időm elmenni edzeni,  végre kezdtem utolérni magam az itthoni teendőimmel -egy kis pakolással-,  jutott idő a beülős trécselős estékre, pláne ebben a nyári időben mikor minden a focimeccsekről szól,  szóval semmi stressz! :) Örülök, mert végre most lesz időm elmenni új boltokat, divattervezők munkáit jobban megismerni, kicsit tágítani a látóköröm.
De persze közben ezerrel kattog az agyam, tele új ötletekkel és ha valami igazán jó eszembe jut azonnal papírra vetem. Nem tudok kikapcsolni. Akár egy kép, egy szín vagy bármi ami megragad és már is eszembe jut egy új divatfotó koncepció. Ráadásul van egy kedves ismerősöm akit szintén megmozgatott a legutóbbi (vizsga) munkám így nem hagy unatkozni. :)

Ti is pihenjetek és élvezzétek a jó időt! :)
Ha viszont bármi kreatív dolog van amit imádsz csinálni, fogj bele és csináld, mert ha ez a Te utad, az élet mindent elrendez körülötted, hogy valóra váljanak az álmaid.
Csak ne add fel! Hiszen sosem késő... ;)





Szőkefürtös szeretettel,
Csókol B&C

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése