2014. január 19., vasárnap

Things I like today

Eltelt két hét és valahogy azt érzem amilyen pozitív energiákkal indult az év, most ez a hét annyira pocsékan sikerült. Persze mindenre foghatom amire akarom, a teliholdra, frontra, de őszintén szólva a lényeg elfáradtam kicsit. Az ember amíg tudja állja a sarat történjen bármi, amikor viszont lehetőség adódik, hogy végre megpihenhet akkor törnek rá a gondok amit eddig a puttonyába cipelt. De fel a fejjel új hét, új feladatok, nincs idő a búsulásra!:)
Először is nagyon sok bloggernél láttam kiszortírozni "kincseit" és jóval áron alul közkincsé tenni, ezért arra gondoltam én is átszelektálom a ruháim és barátnők körébe rendezek egy kis "Vidd és vedd" partit. Másik amire több időt szeretnék fordítani - kihasználva a szünidőt - minél több blog bejegyzést írni. Arra gondoltam mégis csak inspirálóbb lenne ha néha nem itthon a négy fal között, hanem akár egy kávéházba ülve vagy egy gyönyörű helyen tölteném az erre szánt időt. Így jövőhétre már ki is néztem egy helyet ahol dolgozhatok. Festeni, festeni, festeni. Próbálkozni hátha van hozzá tehetségem. Kevesebb édességet enni, pedig nem vagyok édes szájú... :) Végül pedig egy motiváló tengerparti kép, hogy ismét rendszeresen eljárjak edzeni és egy kis jóleső álmodozás mennyire jó lenne most a hűvös, nyirkos idő helyett egy tengerparton bikinibe süttetnem a hasam.:)

Álmodozós, kreatív és hasznos vasárnapot Mindenkinek! :)
Ti mit terveztek a jövőhétre?

 

Csók,B&C

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése