2013. október 20., vasárnap

Things I like today

Azon gondolkoztam mi lesz ha egyszer kifogyok a kívánságokból, milyen képeket és vágyakozásokat fogok megosztani veletek, de arra jutottam ez elképzelhetetlen, hiszen az embernek mindig, de mindig vannak álmai, hol kisebb, hol nagyobb de ez a zsák egyszerűen kifogyhatatlan.
Például a tél közeledtével az egyik ilyen nagy álmom, megtanulni snowbordozni. A snowblade-t már próbáltam - az sem könnyű -  de az igazi mégis a snowbordozás lenne. Végre egyszer saját készítésű befőttet készíteni, tudom nem egy bonyolult dolog, de valahogy soha nincs időm rá. Egy új frizura amit ki is szemeltem, már csak az időpont bizonytalan. Egy romantikus őszi hangulatú piknik és egy még romantikusabb pillanat, ami remélem az én életemben is eljön majd egyszer:)

Tudjátok, ez a kívánság napja...Ti mire vágytok?:)



Csók,B&C

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése