2013. június 16., vasárnap

Nyári szandál mustra

Itt az idő egy kis szandál mustrára. Legyen fekete, fehér vagy színes mindegyiket szeretjük, de melyikre van szükségünk? Mi az idei nyár trendje? Hol találsz különleges darabokat és egyáltalán milyen alkalomra keresel? Lássuk a kínálatot.

 

Az idei év fekete szandál divatjában leginkább a pántos megoldás dominál amit többféleképpen variálnak, hol egy-két pánt tartja csak a lábunkat, azonban van ahol  gladiátor sarura emlékeztető sok pántos megoldás látható. Sajnos kevés az olyan ami szerelem első látásra, ami annyira gyönyörű és egyedi hogy azonnal megvenném. Leginkább az egyszerűséget képviselik. Szerintem a legkülönlegesebb darab a Zara fekete köves illetve a Bata strasszos kövekkel díszített cipője. Ha elegáns munkába valót keresel ajánlom a jobb szélső Zarát aminek szatén megoldása eleganciát sugároz, de aki fesztiválra valót szeretne válassza a Pull&beart illetve a Stradivariust.

Tavaly szerettem volna egy fehér szandit venni, de egész nyáron nem találtam olyat amit igazán hordtam volna, így nem is vettem. Most viszont változatos darabokat lehet találni, attól függ mire vágyunk. Kényelmes szövet,  lakk magas vagy lapos sarkú,  pántosakat több megoldással , arany díszítéssel,  félcipő. Elég nagy a választék, mégis én még mindig keresem azt amire mindig is vágytam...

Oh a színesek a kedvenceim! Korábban soha ennyire sokszínű szandálokat nem láttam mint ezen a nyáron ha megengedhetném magamnak, minden színből vennék de legalább egy sárgát, kobaltkéket...:) Jó, jó persze, fő a mértékletesség. Változatosak a fazonok, sokszínű a díszítés, a kombináció és gyönyörűek a színek. 

De persze akármilyen csodaszép és varázslatos a cipő, legfőbb szempont hogy kényelmes legyen, ezért figyeljünk oda mit választunk!

Jó vásárlást!:)

Csók, B&C

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése