2013. szeptember 5., csütörtök

B&C morzsák

Sajnos egyre kevésbe lehet nyáriasan öltözni, sokszor megbolondít minket ez a szeszélyes idő, ezért egyre inkább  a réteges öltözködést részesítem előnyben. Hiszen reggel még hűvös van, kabát, zakó nélkül lehetetlen elindulni annyira hideg van, napközben viszont hétágra süt a nap. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de az átmeneti időket bírom a legkevésbé. Így most egy hosszúnadrágos montázzsal készültem inspirációképpen. Lehet szemezgetni:)


1. Blúz: Reserved, Öv: Stradivarius, Farmer: Pimkie, Slipper: Stradivarius
2. Zakó: H&M, Blúz: Tally Weijl, Farmer: New Yorker, Öv: Pimkie, Balerina: Zara, Táska: Peek&Cloppenburg
3. Pulcsi: Stradivarius, Öv: Pimkie, Nadrág: New Yorker, Szandál: Bershka, Táska: Peek&Cloppenburg
4. Felső: Only, Nadrág: YesYes, Slipper: Zara, Táska: H&M

 
Egyébként akit érdekel annak elárulom, az egész instagrammos, magamfotózásos ötlet onnan jött, hogy elegem lett abból, hogy minden reggel újra és újra kitaláljam mit vegyek fel munkába, ezért azokat az outfiteket amik tetszettek lefotóztam és amikor már semmi nem volt a tarsolyomban és ötletre volt szükségem csak belelapoztam a képek közé és tádááá, egy oh tényleg felkiáltással mindig találtam valami jó ötletet. Így sok időt és energiát spóroltam meg. Tehát nem a magam sztárolása volt a lényeg, hanem a praktikusság:) Csak ajánlani tudom mindenkinek ezt a  naplószerű megoldást mert így időt, energiát spórol és megkíméli magát a felesleges idegeskedéstől és kapkodástól.

Szép napot Mindenkinek!:)

Csók, B&C

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése