2013. május 31., péntek

Szakadtan jó a farmer

Régen is divatos volt a szakadt farmer, de igazán csak most éli fénykorát. Minél szakadtabb annál jobb. Tavalyról már volt egy-két koptatott farmerom, de ahhoz képest amiket most látni az üzletekben ahhoz képest az enyémek kisiskolások. Mindig is vágytam egy boyfriend farmerra, így amikor megláttam ezt a Zarában , amit fazonra is tökéletesnek találtam, szakadnak is elég szakadt volt, gondoltam itt és most két legyet ütök egy csapásra. Azóta is imádom, mert iszonyúan kényelmes és ugyanolyan menő lapos talpú cipővel, mint magassarkúval. Egyszerűen nem lehet kifogyni az ötletekből, hogy és mihez tudom felvenni. Inspirációképpen hoztam néhány képet két nagyszerű fashion fanatikus csaj instagram gyűjteményéből, ahhoz hogy lásd, Ők hogy viselik.



Forrás: @elle_ferguson, @tashsefton

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése