2016. január 1., péntek

Happy New Year 2016!

Mivel az év utolsó napján nem született bejegyzés így az év első bejegyzésében szeretnék visszatekinteni az elmúlt év eseményeire, valamint köszönetet mondani megannyi embernek. Hiszen a múlt év összességében egy nagyon boldog, szeretetteljes, eseménydús és nagyon tanulságos év volt számomra.

És miről is szólt a múlt év? Sok új ember megismerése, kevesebb bulizás, több szoros baráti összejövetel. Nagy családi események, sajnos kevesebb blogbejegyzés, sok gerincfájdalom, egy meghatározó költözés és januártól új kihívások a munkában. Már csak a magánélet gatyába rázása marad az új évre, de nem szomorkodom mert tudom, mindennek eljön a maga ideje. :) Szóval az elmúlt év igazán izgalmas és meghatározó volt, mert nagyon sokat tanultam és fejlődtem köszönhetem azoknak az embereknek akikkel ha csak egy rövid időre is, de összehozott a sors és azoknak akik most is az életem meghatározó részei, akár így vagy úgy.

Hálás vagyok a családomnak hogy annyi mindenben segítenek és támogatnak, az ő szeretetük nélkül nem tartanék ott ahol most,  a barátaimnak mert mellettem állnak, elfogadnak és szeretnek, a kollégáimnak mert támogatnak, segítenek és elviselnek nap mint nap  :) a sok kedves ismerősömnek akikkel ha nem is mindennapos a kapcsolatom, tudom hogy itt vannak és nagyon fontosak nekem,  a szerelmemnek...oh bocsánat Őt még nem találtam meg. :) És természetesen Nektek akik mindig itt vagytok, követtek és kíváncsiak vagytok rám. 
Persze tudom ez nem az Oscar díj átadás és nem is egy könnyes búcsúzás, nem is szeretném hogy túlságosan elérzékenyüljünk, de mikor ha nem most? :)



Ezzel a kis montázzsal szeretném mindenkinek megköszönni, hogy az életem része volt az elmúlt évben/években vagy még mindig az.  Köszönöm nektek azt a sok élményt amit kaptam és azóta is kapok tőletek.
 
Csókolok Mindenkit! 


Aki nem találja magát a képek között nem azért van mert nem szeretem, egyszerű triviális oka van, nem találtam közös képet vagy egyszerűen kevés volt a hely, de attól még imádom. És ezt remélem ti is tudjátok. :) Persze tudnám sorolni a neveket, de meg sem próbálom mert rengeteg embert tudnék megemlíteni.

Az a sok izgalmas jó és pozitív élmény ami az elmúlt években történt semmi ehhez a kis montázshoz képest,  hiszen ez csak egy szelet a nagy tortából, de próbálkozásnak ahhoz hogy picit belelássatok az én apró boldog életembe, azt hiszem nem rossz. :)


Mindenkinek boldog, mosolyokkal és csókokkal gazdag , egészséges, 
szerencsés új évet kívánok! :)



Szőkefürtös szeretettel,
Csókol B&C

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése