2014. április 20., vasárnap

Things I like today

Kicsit a szülinaposok lustaságával a múlt héten elmaradt a rendszeres vasárnapi bejegyzés, magamat nem szerettem volna ünnepeltetni, viszont úgy gondoltam megengedhetem magamnak hogy egy hetet kihagyok, de most újra itt, frissen üdén és egy évvel öregebben. :)
Először is Boldog Húsvéti Ünnepeket Mindenkinek! Ilyenkor mindenkinél a családról, pihenésről és a finom ételekről szól minden. Ezért én is vidékre utaztam a szülői házba ahol igazi házi finomságokat ehetek és igazi szülői kényeztetésben lehet részem. Leo kutyus öröme amikor meglátott felejthetetlen volt, egy tündéri nagy dög, iszonyú energiával és egyszerűen levakarhatatlan volt annyira nyalt-falt. :) Természetesen nálunk sem maradt el a húsvétra készülődés, sütés-főzés és a folyamatos evés ami ilyenkor elkerülhetetlen. ;) A végeredmény néhány kilóval több, de üsse kő, hiszen ünnep van, nem igaz? :) Legszívesebben lenge nyári ruhában élveztem volna a hétvégi napsütést de sajnos az idő picit elromlott. De mivel ez a kívánságom nem válhatott valóra, a családi utószülinapozás pótolta ezt a hiányérzetem, sőt sokkal de sokkal nagyobb örömmel töltött el.  Hát így telnek az ünnepek.
Remélem Ti is túl vagytok már nyüzsgésen és csak élvezitek az ínycsiklandozó ételek ízét és szeretteitek társaságát. Úgy gondoltam ha már húsvét, nyuszisan búcsút intve kívánok pihenős vasárnapot minden olvasónak! Pápááá és millió csóóóóóók! ;)




Szőkefürtös szeretettel,
Csókol B&C

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése