2014. március 30., vasárnap

Things I like today

Napütés, meleg, csodaszép idő erről szólt a hétvége. Egyszerűen hihetetlen, hogy tavaly ilyenkor még esett a hó, most pedig már rövidnadrágban és szandálban rohangál az ember. Alig várom hogy én is szandit kapjak magamra, de ezzel picit még óvatos vagyok. Viszont a palacsinta evéssel már kevésbé, tegnap este isteni finom nutellás palacsintát ettem egy helyen, így arra gondoltam jövőhéten palacsinta hegyekkel teli palacsintás hétvége lesz.:) És amiről még ábrándozom, vágyakozom...az a kemény edzések ideje, ami még kicsit várat magára, de rajta vagyok a projekten, hiszen ne felejtsük el lassan itt a nyár! ;) Hétvégi piknik hangulat, Fröccsterasz, szabadtéri koncertek, a nyári esték összehasonlíthatatlan hangulata. Sok-sok virág a teraszon és a lakásban. És ami a legfontosabb, sokat nevetni és kacagni, igazán szeretni és örömteli pillanatokat megélni ;)

Mindenkinek csodaszép estét! :)


Képek: via tumblr

Szőkefürtös szeretettel,
Csókol, B&C


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése