2013. december 1., vasárnap

Things I like today

Először is picit szégyenlem magam, de az utóbbi időben, csak a vasárnapi rendszeres bejegyzésre jutott időm, de remélem ez hamarosan változni fog és ismét gyakori bejegyzésekkel örvendeztetlek meg Benneteket.:) A legtöbb vizsgafeladat leadva, vizsgafotózáson túl, ezek után most már igazán itt az ideje hogy én is belevessem magam a decemberi készülődésbe. Ti gondolom már javában dekoráljátok a lakást, veszitek az apróbb kiegészítőket, biztos vagyok benne, hogy vannak akik már néhány ajándékot is megvettek. Én viszont még csak a ráhangolódás fázisában vagyok, ezért arra vágyom leginkább, hogy minden porcikámmal érezzem az ünnepi készülődést ezért néhány hangulatos képet hoztam...kezdetnek nem rossz:)

Mindenkinek boldog Advent első vasárnapját!:)
Jó éjt!


 
 
Képek: via tumblr

Csók,B&C

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése