2013. szeptember 1., vasárnap

Things I like today

Sajnos lassan búcsút mondhatunk a nyárnak, de ne legyünk szomorúak, hiszen a szeptember  rejtegethet még meglepetéseket.:) Én viszont - mivel már picit hűvösebbre fordult az idő és megcsapott az ősz szele - belecsaptam a lecsóba és elkezdtem az ilyenkor szokásos dolgaimat. Szelektálás, felfrissítés, el és elő pakolás, fogadalmak, így ennek jegyében zajlik a hétvégém. 
Ami a fogadalmakat illeti, sokkal több gyümölcsöt és zöldséget szeretnék enni és ismét vissza találni a rendes koszthoz, mivel mostanában elég kevés időt szántam az effajta dolgokra.
Másik sarkalatos dolog a hétvégén, hogy szelektálok, pakolászom, rendezgetem a dolgaim - amíg van időm -  ezért minden vágyam kicsit felfrissíteni a lakást, hogy megújult erővel és külsővel várjam az őszt. Hiszen nemsokára beindul a sulim, akkor aztán alig lesz időm bármire is.:)
Amire még vágyom egy szép, színes virág a lakásba. Valami igazán különlegeset, a szemnek is gusztusosat enni. Végül pedig, de nem utolsó sorban még egy utolsó nagy pihenés, hogy méltó módján búcsúztassam el a nyarat!:))

Nektek hogy telik a hétvége?:)


Csók, B&C

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése